Oto ja, autor opowiadania

 Oto ja, autor opowiadania 



"Powrót z zaświatów: Moje pozytywne doświadczenie z życia po śmierci". 



Pragnę podzielić się z Wami moimi niezwykłymi przeżyciami, które miały miejsce po mojej własnej śmierci i powrocie do życia.


Byłem na wakacjach w malowniczym miejscu - nad brzegiem jeziora.  Pewnego wieczoru, siedziałem samotnie pod drzewem, oddając się kontemplacji. Nagle, z nieba nadeszło silne uderzenie energii, której pochodzenia nie potrafiłem zrozumieć. Nie zanosiło się na burzę a niebo  było czyste. Zaczęło mnie to przerażać, aż w końcu straciłem przytomność.


Gdy odzyskałem świadomość, znalazłem się w pięknym, księżycowym krajobrazie. Taniec półnagich kobiet w prymitywnych, przezroczystych strojach wokół ogniska przywodził na myśl starożytne rytuały. Ich radosne śmiechy i energia wypełniały powietrze, stwarzając niezwykle magiczną atmosferę.


Wtedy zobaczyłem piękną dziewczynę, której urok od razu mnie zniewolił. Miała długie, złote włosy i niebieskie oczy. Jej uśmiech był tak czarujący, że nie mogłem oprzeć się pokusie podążenia za nią.


Poprowadziła mnie do jeziora, które emanowało niezwykłą energią i spokojem. Kiedy dotarliśmy do brzegu, dziewczyna wkroczyła do wody, zapraszając mnie do jej towarzyszenia. Bez wahania, zszedłem na dno jeziora razem z nią.


Tam, pod wodą, doświadczyłem czegoś niesamowitego. Czułem się wolny i beztroski, otoczony pięknem natury w najczystszej postaci. Poczułem ogromną radość i spokój, jakich nigdy wcześniej nie doświadczyłem. Było to tak, jakby życie po śmierci było o wiele bardziej wypełnione miłością, harmonią i przepływem energii.


Niestety, moje doświadczenie nie trwało wiecznie. Dziewczyna wyciągnęła mnie z wody, a ja szybko powróciłem do rzeczywistości. Od tamtej pory, pragnąłem z całego serca podzielić się swoimi pozytywnymi doświadczeniami z życia po śmierci.


Dlatego też napisałem to opowiadanie, aby podzielić się z czytelnikami moją historią i wzbudzić w nich nadzieję na coś pięknego po śmierci. Chcę, aby wiedzieli, że tam po drugiej stronie, gdzie energia jest czysta i wypełniona miłością, czeka na nas wiele piękna i spokoju.


Dla tych, którzy obawiają się śmierci, chcę przekazać, że jest to tylko kolejny etap w naszej podróży. I choć nie możemy poznać wszystkich jej tajemnic, warto mieć wiarę, że tam po drugiej stronie czeka na nas coś pięknego.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

LEŚNICZY, LEŚNICZYNA I DUCHY

Bóg stworzył pożywienie, a diabeł kucharza

Czy odkryłeś, kto umiera, kiedy się umiera?